Thursday, January 19, 2012

ႏြားအျဖစ္မွ လြတ္ေျမာက္မွဳ

ကၽြန္ေတာ္ တရက္က ဗုိလ္္ေအာင္ေက်ာ္လမ္းက Mobile Country ဆုိတဲ့ ဖုန္းေရာင္းတဲ့ဆုိင္ကုိ ေရာက္သြားတယ္။ အေၾကာင္းကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ တျခားႏုိင္ငံက ၀ယ္လာတဲ့ LG Optimus Black P970 Handset ကုိ Application သြင္းဖုိ႕ခင္ဗ်။ ဟုိက ၀ယ္လာတာ သာမန္ပဲ ဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း ကလိလုိ႕ရေအာင္ ဘာဘာညာညာ ထည့္ခ်င္တာေပါ့။ အဲ့ဒီ ဆုိင္ေရာက္သြားၿပီး ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ခ်င္တာကုိ ေျပာျပပါတယ္။ အဲဒီဆုိင္က ခ်ာတိတ္က ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ဒရုိင္ဘာစီဒီ ပါလားလုိ႕ေမးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ၀ယ္ကတည္းက မပါေၾကာင္း ေျပာျပပါတယ္။ သူက ဆုိင္အသစ္ျဖစ္တဲ့အတြက္ Application အစံုထည့္ေပးမယ္ ၅၀၀၀ က်မယ္လုိ႕ ေျပာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း လက္ခံလုိက္ပါတယ္။ သူက ကၽြန္ေတာ့္ဖုန္းကို အဖံုးဖြင့္ SD Card ကုိ ထုတ္ၿပီး သူတုိ႕ကဒ္ရီဒါမွာထည့္၊ ပီစီနဲ႕ ခ်ိတ္ပါတယ္။ အဲဒီမွာ သူတုိ႕စက္မွာ LG PC Suite ဆုိတဲ့ Shortcut ေလးကုိ ေတြ႕ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ၀မ္းသာအားရနဲ႕ အဲဒီ LG PC Suite က အစ္ကုိတုိ႕ဆီမွာ နဂုိတည္းက ရိွတာလား ေမးေတာ့ သူက အရင္တည္းက ထည့္ထားေၾကာင္း၊ ကၽြန္ေတာ္ ယူမယ္ဆုိရင္ အဲဒီ ေဆာ့ဖ္၀ဲလ္ဖုိး ၅၀၀၀ ေပးရမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာပါတယ္။ ဒီလုိ Driver Software ေတြက ရွားေၾကာင္း အဲ့ဒါေၾကာင့္ ေစ်းႀကီးေၾကာင္း၊ ေတာ္ရံဳတန္ရံု ဘယ္သူ႕ကုိမွ မေပးေၾကာင္း၊ ကၽြန္ေတာ္ အခက္အခဲ ျဖစ္မွာစုိးလုိ႕သာ ေရာင္းတာျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ၅၀၀၀ ဆုိလည္း ၅၀၀၀ ေပးမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း ေလာေလာဆယ္ အခက္အခဲ အဆင္ေျပေအာင္ လုပ္ေပးဖုိ႕နဲ႕ အဲ့လို Driver Software ရိွေနရင္ ေနာက္ ကုိယ့္ဟာကုိယ္ အသံုးျပဳလုိ႕ရမွာ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ လက္ခံလုိက္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဆုိးတာက ျပည့္ျပည့္စံုစံု ေျပာရမယ္ဆုိင္ သူတုိ႕ကံဆုိးတာက ကၽြန္ေတာ့္ဟန္းဆက္နဲ႕ သူတုိ႕ပီစီ နဲ႕ ဘယ္လုိမွ ခ်ိတ္မရတာပါပဲ။ LG PC Suite က အလုပ္လုပ္ေနေပမယ့္ သူတုိ႕ရဲ႕ မကၽြမ္းက်င္မွဳေၾကာင့္ ဘယ္လုိမွ Application ေတြက install လုပ္လုိ႕မရဘူး ျဖစ္ေနေတာ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ ဟန္းဆက္ထဲမွာ File manager က install မျဖစ္ေတာ့ တျခားဘာ Application မွ ဆက္ထည့္လုိ႕ မရေတာ့ပါဘူး။ ေနာက္ဆံုး တုိတုိေျပာရရင္ သူတုိ႕ တျခားဆုိင္တဆုိင္ကုိ သြားအကူညီေတာင္းေပမယ့္ အဆင္မေျပျဖစ္ျပန္လာခဲ့ရပါတယ္။ သူတုိ႕ အေၾကာင္းျပတာကေတာ့ ဟန္းဆက္က ျမင့္တဲ့အတြက္ ေျဖရွင္းဖုိ႕ ေလာေလာဆယ္ မလြယ္ေသးေၾကာင္း ေျပာပီး ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ျပန္လႊတ္လုိက္ပါတယ္္။ ကၽြန္ေတာ္လညး္ မထူးတဲ့အဆံုး အိမ္ျပန္လာပီး LG website ကုိ ေမးလ္ပုိ႕ၿပီး ေမးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္သိလုိက္ရတဲ့ သူတုိ႕ရဲ႕ လူလည္က်ခ်က္ကေတာ့ LG Driver Software ဟာ ကၽြန္ေတာ့္ဖုန္း SD Card ထဲမွာ ၀ယ္ကတည္းက ပါလာတာကုိ LG Customer Care က ပုိ႕လုိက္တဲ့ စာေၾကာင့္ သိလုိက္ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆီက ဟာနဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ အေခ်ာင္ျပန္ဂြင္ရုိက္ဖုိ႕ ႀကိဳးစားေပမယ့္ သူတုိ႕ ကံဆုိးသြားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ျပသနာကုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဖာသာ Tokyo Donut မွာ ၀ုိင္ဖုိင္နဲ႕ ဖုန္းကေန အင္တာနက္ သံုးၿပီး ရွာေဖြရာက File manager Application ကုိ ဒါရုိက္ ေဒါင္းလုဒ္ လုပ္ရင္းနဲ႕ အဆင္ေျပသြားခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မေကာင္းတာကေတာ့ အရည္အခ်င္း မရိွတဲ့့ ၀န္ထမ္းေတြကုိ ခန္႕ထားမိတဲ့ အဲ့ဒီ Mobile Country က ပုိင္ရွင္ အန္တီႀကီးကုိပါပဲ။

0 comments:

Post a Comment