Saturday, February 20, 2010

Slider Problem

ကၽြန္ေတာ္ Web2feel wordpress themes website ကေန ဒီ Theme ေလးကုိ တင္လုိက္တာပါ။ ေမာင္သားၿဖိဳး တင္ထားတာကုိ အားက်ၿပီး ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒီလုိလွတ ပတ Theme ေလးကုိ တင္ခ်င္တဲ့ စိတ္ေလးေတြ တဖြားဖြား ေပၚလာပါတယ္။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ဆရာ ေမာင္သားၿဖဳိး ကုိ ေမးေတာ့ သူကလမ္းညႊန္ ေပးပါတယ္။ သူ႕လုိသီးမ္စ္ ေတြလုိခ်င္ရင္ အဲဒီ ၀ဗ္ဆုိဒ္ကုိ သြားၿပီး ႀကိဳက္တာကုိ ေရြး၊ ႀကိဳက္သလုိ သံုးႏုိင္ေၾကာင္း ေျပာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ဟုတ္ၿပီေပါ့။ သူေျပာသလုိပဲ Web2feel ကုိ သြားၿပီး ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္မယ့္ သီးမ္စ္ေတြကုိ ေဒါင္းလုဒ္ခ်ပါတယ္။ Web2feel မွာ wordpresser ေတြအတြက္ wordpress theme ေတြေတာ္ေတာ္ စံုပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္လည္း မုိက္ပါတယ္။ အဲ... ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ wordpress မွာ သီးမ္စ္ တစ္ခုကုိ အင္စေတာ လုပ္ပါတယ္။ အားလံုး အဆင္ေျပေပမယ့္ သီးမ္စ္ ထိပ္ဆံုးက စလုိက္ဒါမွာ ျပသနာတက္ပါတယ္။ သူတုိ႔က Theme Option မွာ ေျပာထားတာက စလုိက္ဒါမွာ ေပၚဖုိ႔အတြက္၊ ေပၚေစခ်င္တဲ့ Categories နဲ႔ ေပၚမယ့္ ပုိ႔စ္အေရအတြက္ ကုိ ျဖည့္ခုိင္းပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ Categories ေတြထဲက (ဖတ္ၾကည့္ဖုိ႔) ဆုိတဲ့ ကတဂုိရီ ကုိ ေရြးေပးလုိက္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ စလုိက္ဒါမွာ ပုိ႔စ္က ပံုေတြ မေပၚလာပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ တျခား ကတဂုိရီကုိ ေျပာင္းၾကည့္ပါေသးတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဆင္မေျပဘူး ခင္ဗ်။ ပုိ႔စ္က ပံုေတြက ေပၚမလာပါဘူး။ ေနာက္ဆံုး ကၽြန္ေတာ္လည္း ၾကံရာမရတာနဲ႔ ကုိသၾကၤန္ ကုိေမးၾကည့္ပါတယ္။ ကုိသၾကၤန္က စိတ္ရွည္လက္ရွည္နဲ႔ သူ၀င္ၾကည့္ေပးပါတယ္။ အဲဒီေနာက္ သူက Categories name ေတြကုိ အဂၤလိပ္လုိ ေျပာင္းၾကည့္ဖုိ႔ ေျပာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူေျပာသလုိ အဂၤလိပ္ လုိလည္း ေျပာင္းလုိက္ေရာ ပုိ႔စ္ကပံုေတြက ေသေသခ်ာခ်ာ စလုိက္ဒါမွာ ေပၚလာပါေတာ့တယ္။ ဒါေလးက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လုိ မေတာက္တေခါက္ ဘေလာ့ဂါေလးေတြ အတြက္ ျဖစ္တတ္တဲ့ အေၾကာင္းေလးပါ။ တခ်ိဳ႕ေတြအတြက္ ဘာမွမဟုတ္ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတြက္ေတာ့ စဥ္းစားမရတဲ့ အခက္အခဲ တစ္ခုပါ။ ဒါေၾကာင့္မုိ႔လုိ႔ ကၽြန္ေတာ့္လုိမ်ိဳး Theme ကလိခ်င္သူေတြ အခက္မၾကံဳရေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ မွ်ေ၀ေပးလုိက္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

4 comments:

  1. ေကာင္းပါ႔ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္လဲ Themes ေကာင္းေကာင္းေလးေတြလိုခ်င္ေနတာ..။ ခုလိုေရွ႕ကလူေတြ ဒုကၡက ေနာက္ကလူေတြအတြက္ သုခပဲ။
    ေဘာစိကေတာ႔ ..ေဘာစိပါပဲ..အာစရိရယ္

    ReplyDelete
  2. အကုိေရ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒါမ်ဳိးေတြကုိေၾကာက္လုိ႕ မေျပာင္းရဲတာဗ် ဘယ္ေတာ့ေတြမွာလဲ အကုိ ဘာကိစၥရွိတာလဲ ခ်ိန္းလု္ိက္ေလအကုိ ေတြတာေပါ့

    ReplyDelete
  3. အစ္ကုိေရ ကတတဂုိရီကုိ ဘုိလုိေျပာင္းျပီတာေတာင္ ပုံမေပၚဘူးဗ် လုပ္ပါအုန္း ေနာက္ တဂ္ထားတဲ့ဟာ ေရးျပီးျပီေနာ္

    ReplyDelete
  4. ေကာင္းပါတယ္ဗ်ာ themes ေလးက ဂြတ္တယ္။
    ညီလဲ အဲ့လို ျပႆနာေတြ ေၾကာက္လုိ႕ မေျပာင္းရဲတာ း)

    ReplyDelete